četvrtak, 21. srpnja 2011.

Denpa Teki na Kanojo - 01

Ako vam nije dosta strave za ovo ljeto, pogledajte si novu OVA-u koju nudimo: Denpa Teki na Kanojo (iliti Moja Elektromagnetna Djevojka) je priča o školskom delikventu koji istražuje ubojstvo svoje školske kolegice u pratnji svojeg "viteza iz prošlog života".

Nadnaravno + krv + psihopati = pravo horror ljeto!

Uzmite svoj fiks na: Denpa Teki na Kanojo 01

Broj komentara: 6:

  1. Da,da,znam,i meni je iz prve bilo cudno,ali uspio sam ga skinuti. Pogledati cu ga navecer jer mi sad ujutro nece sjesti hororac,pa onda navecer dam misljenje o serijalu.

    Odoh probat skinut BL sad dok imam srece :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo da napomenem da me je preveođenje ove epizode skoro stajalo mentalnog zdravlja i skorog protvaranja u najbližu instituciju za pukle...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretno ti onda sa Black Lagoonom, držim fige. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro odradjen posao.

    Shadow dobrodosao u klub...


    Kroz cijelo gledanje bilo je brojnih misli u glavi, ali ona koja me pratila od pocetka do kraja je bila ni vise ni manje nego "Koji k*rac?"

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogledao!

    Buduci da je horor,ocekivao sam da ce biti zastrasujuce ali 0 bodova. Malo jeste uznemirujuce ali ne previse. Moglo bi se reci da sam naviknuo an uznemirujuce scene (elfen lied) :D

    Prijevod,encoding i ostalo je super,te nemam zamjerki.

    Kad vec pisem,da prokomentiram i cenorol kojeg sam danas pogeldao. Prica je kao sto i pise neobicna,ali mi se bas radi toga i svidja. Crtez mi ne pase,likovi mi napsi,ali zato sto je neobican,ipak mu je dalo bodove :) Vidio sam tamo malu malu greskicu ali nije nista strasno da bi se uznemiravali.

    OdgovoriIzbriši
  6. EDIT: Ma pricam gluposti. Uopce nema uznemirujucih scena.
    Svidja mi se crtez,dizajn a pogotovo likovi.

    Ocjena 10/10

    OdgovoriIzbriši